اخبار امروز بازار سرمايه ( 18 تير )

به وبلاگ گزارش و بررسی و تحلیل سهام بورس اوراق بهادار ایران خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
آموزش مقدماتی بورس
مراحل ورود به بورس
مباحث اولیه
حقوق صاحبان سهام
اصطلاحات بورس
اصطلاحات بازار سرمایه
توصیه های بازار به سهامداران
گره معاملاتی چیست ؟
موج سواری در بورس
آشنایی با شرکتها
سهامداران چه حقوق وتعهداتي دارند؟
انواع معاملات (انفرادي- گروهي) ا
مفهوم P/E چيست؟
شاخص كل و بازده پرتفوي
اصول سرمايه گذاري بلند مدت
10 نكته كه هر سهامداري بايد بداند
تفاوت افزايش سرمايه از ....
تحليل شركت‌هاي سرمايه‌گذاري
حمايت و مقاومت(بخش اول)
حمايت و مقاومت(بخش دوم)
مفهوم حق تقدم سهام
سفارش خريد و فروش و انواع آن
كارمزد معاملات و ساير كسورات
نحوه سرمايه گذاري در سبدهاي سهام
تحلیل تکنیکی چیست ؟
روش تكنيكال و مزايا و معايب آن
حجم معاملات و تاثير آن در تحليل تكنيكال
11 توصيه براي موفقيت در بازار سهام
ميانگين متحرك(Moving Average)
نحوه محاسبه شاخص
معرفی سبد سهام
شایعات بازار
شايعات زير خاكي مخصوص اعضا
اخبار بازار سرمایه
آرشیو اخبار
اخبار بورس
اخبار مجامع شركتها
دانلود نرم افزار
نرم افزار تامبو
نرم افزار سبد سهام
دانلود کتاب
بررسي و تحليل شركتها
تحليل بنيادي شركتها
تحليل تكنيكال شركتها
نگاه فني به شركتها
سبد سهام مخصوص اعضاي ويژه
بررسي و تحليل سبد سهام اعضاي سايت
صندوق ويژه حمايت از سهامداران
درباره صندوق
موجودي نقدي صندوق
ثبت درخواست سهامدار
سبد استراتژيك مشتركين سايت
صفحه ويژه مشتركين طرح طلايي
مشتركين هفته اول
مشتركين هفته دوم
سبد مشتركين هفته سوم
تحليلهاي تكنيكال اعضاي سايت
چه استراتژي ي در بازار داشته باشيم
پيش بيني بازار بورس
شايعات ارسالي اعضاي سايت
اضافات

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 603284
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

اخبار امروز بازار سرمايه ( 18 تير )
بزرگترین ابهام این روزهای بورس
تحلیلگران بازار مثبت ، آماتورهای بازار منفی

 

بازار سهام چند وقتی است که با روندی منفی و البته با نوسانات زیاد به راه خود ادامه می دهد و انتشار اخبار و شایعات مختلف در زمینه های مختلف سیاسی و اقتصادی اعم از داخلی و خارجی بر آتش این نوسانات و روندهای نزولی دامن می زند .

به گزارش بورس نیوز ، همواره در مقاطعی از زمان که در بازار روندی صعودی حکمفرما است و شاخص در شرایط ثبات و آرامش پله های ترقی خود را یکی یکی طی می کند ، اغلب کارشناسان و تحلیلگران به راحتی روند روزهای آتی را پیش بینی کرده و برای معرفی سهام و صنعت ارزنده پیشرو به سهامداران و سرمایه گذاران از هیچ کمکی دریغ نکرده و گاها برای مصاحبه با رسانه ها خود پیش قدم شده و سعی در ربودن گوی سبقت از یکدیگر دارند. .

 

این در حالیست که در بازار مثبت و صعودی تمامی سهم هایی که از لحاظ فاندامنتال با مشکل خاصی مواجه نیستند ، با پیروی از حرکت صعودی شاخص در نوسانات مثبت و حداکثری خود معامله می شوند و تمامی کارشناسان ، مدیران سرمایه گذاری و حتی سهامدارانی که به اطلاعات و علم کافی از تحلیل های بورسی و پیش بینی آینده واقف نیستند ، می توانند در این شرایط کسب سود کنند . چنانچه در اواخر سال 89 و فروردین ماه سال 90 این موضوع را شاهد بودیم و بازدهی چشمگیری نصیب فعالان بورس شد .

 

اما همواره شاهد هستیم که همین کارشناسان و تحلیلگران صاحبنظر با شکل گیری روند منفی ، به ویژه روندهای پایدار و طولانی مدت مانند آنچه که در هفته های اخیر روی داد با اتخاذ سیاستی متفاوت رنگ عوض می کنند و از انجام هر گونه پیش بینی و مصاحبه امتناع ورزیده و به نوعی سکوت اختیار می کنند . در حالیکه نیاز سرمایه گذاران و سهامداران خرد به کارشناسان مطلع از وضعیت کلی بازار ، در شرایط نزولی بیش از پیش احساس می شود و تحلیلگران به مثابه چراغ های هدایت سهامداران و سرمایه گذاران در بورس ، می توانند بهترین و مطمئن ترین مسیر سرمایه گذاری را به آنها معرفی کنند .

 

در این بین خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز به عنوان پلی ارتباطی میان کارشناسان ، سهامداران و سرمایه گذاران به حساب می آیند و سکوت صاحب نظران بورس و عدم پاسخگویی آنها به خبرنگاران در چنین شرایطی ارتباط لازم را در بازار را قطع می کند .

 

البته شاید این سکوت به این دلیل باشد که برخی از کارشناسان و مدیران سرمایه گذاری با ارزنده دانستن قیمت های کنونی اکثر سهم ها ، سعی در جمع آوری آنها داشته و چندان تمایل ندارند سهام پر پتانسیل را که به پایین ترین سطوح قیمتی خود رسیده اند به دیگر سرمایه گذاران معرفی نمایند تا سهم بیشتری نصیب خودشان شود و در شرایط صعودی بیش از بقیه سود کسب نمایند.

 

از سوی دیگر شاید این کارشناسان در ظاهر نام تحلیلگر را با خود به یدک می کشند و در عمل همانند دیگر سرمایه گذاران آماتور بوده و آگاهی کافی از بازار سرمایه و تحلیل های آن ندارند از همین رو در شرایط صعودی و مثبت بازار به جهت تبلیغ سهام موجود در پرتفوی خود به جهت جذب سرمایه گذار و تشکیل صف خرید اقدام به مصاحبه و اعلام سهام پرپتانسیل می نمایند.

 

این سکوت کارشناسان و امتناع آنها از انجام مصاحبه با خبرنگاران در خصوص بازار را در حالی شاهد هستیم که بارها و بارها برخی از همین کارشناسان در روند مثبت و صعودی بر بازار ، خود با رسانه ها تماس گرفته و از روند آتی بورس تحلیل و پیش بینی ارایه می دهند و چنین افرادی باید بدانند که انتخاب یک سهم و کسب بازدهی در شرایط مثبت بازار کار شاق و با اهمیتی نبوده و هنرمند آن است که در نابسامانی ها و نزولی بودن روند بورس ، بهترین گزینه ها را جهت سرمایه گذاری پیشنهاد کرده و با نظرات خود دستیابی به سود بیشتر را برای مخاطبان و فعالان بازار به ارمغان آورد .

 

در پایان شایان ذکر است با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهاد اقتصادی ، صاحب نظران و تحلیلگران بازار می توانند حرکت جهادگونه خود را با ارایه بهترین و دقیق ترین پیشنهاد و تحلیل ها انجام داده و سهم هایی را که براساس متغیرهای گوناگون ارزنده و پر پتانسیل محسوب می شوند ، به بازار معرفی نمایند.


با کسب رتبه چهارم بازدهی در بین رقبا طی یکسال گذشته
سیمان کردستان 4 برابر میانگین صنعت سیمان در بورس بازدهی داد

 

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان کردستان ( سهامی عام) ساعت 9.00 صبح روز سه شنبه مورخ 1390.04.14 درمحل سالن باشگاه بانک سپه با حضور بیش از 95.71 درصد سهامداران برگزار شد.

 

ترکیب هیات رئیسه مجمع با حضور جناب آقای صفاکیش به عنوان رئیس مجمع و نظارت آقای محصص و خانم سماواتی به دبیری آقای ابراهیمی صدر آبادی (مدیر عامل ) تشکیل شد.

 

همچنین نماینده سازمان بورس و نماینده موسسه حسابرسی سخن حق نیز در جلسه حضور داشتند.

 

مجمع پس از استماع گزارش هیات مدیره توسط آقای ابراهیمی صدر آبادی و گزارش بازرس قانونی تصمیمات ذیل را اتخاذ نمود.

 
 

1- تصویب صورتهای مالی منتهی به سال مالی1389.12.29

 

2- تقسیم 2100 ريال به عنوان سود نقدی به ازای هر سهم

 

3- انتخاب موسسه حسابرسی نوین نگر مانا به عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت

 

4- انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار

 

5- انتخاب اعضای هیأت مدیره به مدت 2 سال

 

* شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر (سهامی عام)

 

* شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید (سهامی عام)

 

* شرکت سیمان شرق (سهامی عام)

 

* شرکت سیمان سپاهان (سهامی عام)

 

* شرکت سرمایه گذاری ساختمانی سپه (سهامی خاص)


 

 

 

حاشیه مجمع:

 

به گزارش خبرنگار اعزامی بورس نیوز با نگاهی به گزارش هیأت مدیره سیمان کردستان به مجمع مشخص می شود که تولید سیمان در این شرکت در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1389 نسبت به مدت مشابه بیش از 4 درصد رشد داشته که افزایش تولید سیمانپوزولانی در این زمینه نقش مهمی داشته است و در کل 1.328.130 تن انواع سیمان در شرکت تولید شده است از سوی دیگر صتدرات سیمان هم در سال 1389 نسبت به سال قبل 8 درصد رشد کرده که بیشتر مدیون فروش سیمان فله است.

 

یکی دیگر از افتخارات شرکت عرضه سیمان تولیدی در بورس کالا است که با پیگیری مدیریت در تاریخ 27 تیر ماه سال 89 محقق گردید که برگ افتخاری برای شرکت است.

 

بنابراین گزارش مهندس ابراهیمی صدر آبادی مدیرعامل شرکت سیمان کردستان هنگام قرائت گزارش هیأت مدیره به مجمع نکات مهمی را بیان کرد از جمله آنکه شرایط اقتصادی در کلیه کشورهای جهان مناسب نیست و طی سفرهایی که به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی داشتم این موضوع را به وضوح دیده ام و نکته مهم آنکه تولید سیمان در خاورمیانه از تقاضای آن پیشی گرفته است اما خوشبختانه عراق ظرفیتهای خوبی دارد که عموماً بازار سیمان این کشور دست ایران است صادرات خوبی به آن داریم.

 

وی در ادامه از رقابت سخت با سایر شرکتهای سیمانی برای حفظ سهم بازار سخن گفت و اعلام کرد قطعاً با هدفمندی یارانه ها قیمت سیمان افزایش می یابد و سود شرکتها نیز تعدیل می شود.

 

در خاتمه گفتنی است سیمان کردستان با بازدهی 58 درصد طی یکسال گذشته 4 برابر میانگین صنعت سیمان در بورس بازدهی داشته است و بین شرکت های سیمان حاضر در بورس (30) رتبه 4 را کسب کرده است که بیانگر توان قوی مدیریت و کارکنان در راهبرد شرکت است.

 
 
 

اعضای هیأت مدیره

نماینده

سمت

شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر

حجت اله صیدی

رییس هیأت مدیره

شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید

محمد رضا خورسندی

نایب رییس هیأت مدیره

شرکت سیمان شرق

حمید فلاح هروی

عضو هیأت مدیره

شرکت سیمان سپاهان

علی محمد بد

عضو هیأت مدیره

شرکت سرمایه گذاری ساختمانی سپه

سعید نخستین

عضو هیأت مدیره

حسین ابراهیمی صدر آبادی

----

مدیر عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از اقدامات انجام شده بعد از تغییر مالکیت شرکت، افزایش ظرفیت تولید کلینکر از 2.300 تن به 3.200 تن در روز بوده است که در سال 1383 در دستور کار هیأت مدیره شرکت قرار گرفت. پس از بررسی و مشاوره با کارشناسان داخلی و خارجی، عملیات اجرایی پروژه افزایش ظرفیت از نیمه دوم سال 1384 شروع و با برنامه ریزی جامع تهیه شده، تولید از مهر ماه 1385 متوقف و پس از دمونتاژ بخشی از ماشین آلات و تجهیزات قبلی، ماشین آلات و تجهیزات جدید پروژه افزایش ظرفیت نصب و راه اندازی و از 23 آذر ماه راه اندازی کوره و بهره برداری آزمایشی شروع و در 21 بهمن ماه 1385 رسماً افتتاح گردید.

 


داده های مربوط به بودجه مالی شرکت :

 


 


نمودار مقایسه ای تولید سیمان

 


 

اقدامات انجام شده در خصوص ورود به بورس کالا

 

موضوع درخواست پذیرش در بورس کالا و عرضه محصولات شرکت در آن، موضوعی بود که اولین بار رسماً در تاریخ 1388.12.19 از طرف این شرکت از شرکت بورس کالای ایران درخواست و نهایتاً با انجام اقدامات فشرده و مجدانه، نهایتاً پس از کش و قوس های فراوان، در جلسه مورخ 1389.4.8 هیأت پذیرش، عرضه کالای سیمان در بورس کالای ایران توسط شرکت سیمان کردستان بعنوان اولین شرکت در سطح کشور مورد تصویب قرار گرفته که متعاقباً اولین عرضه نیز در تاریخ 89.4.27 با موفقیت و رضایت کامل مسئولین انجام گرفته است.

 




 


 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[+] نوشته شده توسط ستار در شنبه 18 تير 1390برچسب:اخبار بازار امروز , اخبار 18 تير , هجده تير , , در ساعت 18:12 | |

درباره وبلاگ

بزودی سایت گروه سهامداران راه اندازی خواهد شد .
آرشيو
تير 1390
خرداد 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
ستار
لينكستان
اعلام خرید و فروش سهم بورسی
عکس ادم خورها
---چت انلاین"دانلود رایگان---
تحلیل بورس ایران
سبدگردانی گروه تحلیل بورس
گروه تحلیل بورس
بورس اوراق بهادار
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گزارش و بررسی و تحلیل سهام بورس اوراق بهادار ایران و آدرس tahlilebourse.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

بورس باز برتر (سبد سهام )
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , tahlilebourse.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com